Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik |
---|---|---|---|
2019-10-17 12:09:36 | Zamówienia publiczne | Zapis tymczasowy
Treść (PL):
Plan postępowań o udzielenie zamóweinia 2019 |
Marek Olszewski |
2019-10-17 12:08:16 | Zamówienia publiczne | Publikacja | Marek Olszewski |
2019-10-17 12:08:12 | Zamówienia publiczne | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Opatów, 17. 10. 2019r OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM (cenowym) Zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (30 tys. euro). Powiat Opatowski / Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku Zochcinek 42, 27-500 Opatów, zwraca się
1.Nazwa zamówienia: „Organizacja i przeprowadzenie trzech wyjazdów do term - kompleksów termalnych wraz ze strefą relaksu i rozrywki, każdy wyjazddla 100 uczestników projektu plus 10 opiekunów w ramach projektu „My Samodzielni!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.
2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie 2) Każdy wyjazd i pobyt w termach z podziałem na 2 grupy po 50 osób każda – jednego dnia (plus 5 osób na każdą grupę niezbędnej kadry merytorycznej/opieki). 3) Terminy realizacji wyjazdu w jednym dniu z podziałem na 2 grupy następujące po sobie: - pierwszy wyjazd w terminie: do 10 listopada 2019 - drugi wyjazd w terminie: do 20 listopada 2019 r. - trzeci wyjazd w terminie: do 30 listopada 2019 r. 4) Realizacja - w odległości nie większej niż 300 km od siedziby zamawiającego. 5) Wymiar godzinowy pobytu - 2 godziny zegarowe na grupę. 6) Zamawiający zastrzega sobie, iż liczba uczestników i ich opiekunów może się zmniejszyć do 30% w każdym wyjeździe i w każdej grupie. Wykonawca nie może przez to rościć pretensji do zmian ilościowych, a przez to do końcowej wartości zamówienia. 7) Zamawiający zastrzega sobie, że Wykonawca rozliczany będzie na podstawie rzeczywistej liczby uczestników z zastrzeżeniem ppkt 6). 8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków udziału uczestników w korzystaniu z basenów rekreacyjnych. 9) Wykonawca zabezpieczy ubezpieczenie grupowym NW wszystkim uczestnikom wyjazdu, dostosowane do specyfiki zaproponowanego przez Organizatora sposobu i miejsca realizacji zamówienia. Koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 10) Termin płatności: 14 dni, od wykonanej usługi i prawidłowo wystawionej faktury
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania* 1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie niezbędnej wiedzy, zaplecza technicznego 2.) Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego w ofercie oświadczenia.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%
1) Oferty prosimy składać do dnia 25. 10. 2019r do godziny 12:00,
2) Pod adresem:
Warsztat Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku Ul. Słowackiego 13 27-500 Opatów e-mail: poczta@wtzopatow.pl Telefon /fax: (15) 868 41 40 Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
3) Dopuszcza się składanie ofert pocztą e-mail (skan oferty).
. W załączeniu: - Formularz cenowy; Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego ogłoszenia i jego warunków oraz do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert w sytuacji gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Jarosław Basak …………………………………… Podpis Zamawiającego Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (30 tys. euro) pn. „Organizacja i przeprowadzenie trzech wyjazdów do term - kompleksów termalnych wraz ze strefą relaksu i rozrywki, każdy wyjazddla 100 uczestników projektu plus 10 opiekunów w ramach projektu „My Samodzielni!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Plan postępowań o udzielenie zamóweinia 2019 |
Marek Olszewski |
2019-10-17 12:02:46 | Zamówienia publiczne | Publikacja | Marek Olszewski |
2019-10-17 12:02:41 | Zamówienia publiczne | Zapis tymczasowy
Treść (PL):
Opatów, 17. 10. 2019r OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM (cenowym) Zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (30 tys. euro). Powiat Opatowski / Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku Zochcinek 42, 27-500 Opatów, zwraca się 1.Nazwa zamówienia: „Organizacja i przeprowadzenie trzech wyjazdów do term - kompleksów termalnych wraz ze strefą relaksu i rozrywki, każdy wyjazddla 100 uczestników projektu plus 10 opiekunów w ramach projektu „My Samodzielni!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.
2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie 2) Każdy wyjazd i pobyt w termach z podziałem na 2 grupy po 50 osób każda – jednego dnia (plus 5 osób na każdą grupę niezbędnej kadry merytorycznej/opieki). 3) Terminy realizacji wyjazdu w jednym dniu z podziałem na 2 grupy następujące po sobie: - pierwszy wyjazd w terminie: do 10 listopada 2019 - drugi wyjazd w terminie: do 20 listopada 2019 r. - trzeci wyjazd w terminie: do 30 listopada 2019 r. 4) Realizacja - w odległości nie większej niż 300 km od siedziby zamawiającego. 5) Wymiar godzinowy pobytu - 2 godziny zegarowe na grupę. 6) Zamawiający zastrzega sobie, iż liczba uczestników i ich opiekunów może się zmniejszyć do 30% w każdym wyjeździe i w każdej grupie. Wykonawca nie może przez to rościć pretensji do zmian ilościowych, a przez to do końcowej wartości zamówienia. 7) Zamawiający zastrzega sobie, że Wykonawca rozliczany będzie na podstawie rzeczywistej liczby uczestników z zastrzeżeniem ppkt 6). 8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków udziału uczestników w korzystaniu z basenów rekreacyjnych. 9) Wykonawca zabezpieczy ubezpieczenie grupowym NW wszystkim uczestnikom wyjazdu, dostosowane do specyfiki zaproponowanego przez Organizatora sposobu i miejsca realizacji zamówienia. Koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 10) Termin płatności: 14 dni, od wykonanej usługi i prawidłowo wystawionej faktury
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania* 1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie niezbędnej wiedzy, zaplecza technicznego 2.) Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego w ofercie oświadczenia.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%
1) Oferty prosimy składać do dnia 25. 10. 2019r do godziny 12:00,
2) Pod adresem:
Warsztat Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku Ul. Słowackiego 13 27-500 Opatów e-mail: poczta@wtzopatow.pl Telefon /fax: (15) 868 41 40 Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
3) Dopuszcza się składanie ofert pocztą e-mail (skan oferty).
. W załączeniu: - Formularz cenowy; Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego ogłoszenia i jego warunków oraz do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert w sytuacji gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Jarosław Basak …………………………………… Podpis Zamawiającego
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (30 tys. euro) pn. „Organizacja i przeprowadzenie trzech wyjazdów do term - kompleksów termalnych wraz ze strefą relaksu i rozrywki, każdy wyjazddla 100 uczestników projektu plus 10 opiekunów w ramach projektu „My Samodzielni!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Plan postępowań o udzielenie zamóweinia 2019
Opatów, 17. 10. 2019r
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM (cenowym) Zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (30 tys. euro). Powiat Opatowski / Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku Zochcinek 42, 27-500 Opatów, zwraca się
1.Nazwa zamówienia: „Organizacja i przeprowadzenie trzech wyjazdów do term - kompleksów termalnych wraz ze strefą relaksu i rozrywki, każdy wyjazddla 100 uczestników projektu plus 10 opiekunów w ramach projektu „My Samodzielni!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.
2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie 2) Każdy wyjazd i pobyt w termach z podziałem na 2 grupy po 50 osób każda – jednego dnia (plus 5 osób na każdą grupę niezbędnej kadry merytorycznej/opieki). 3) Terminy realizacji wyjazdu w jednym dniu z podziałem na 2 grupy następujące po sobie: - pierwszy wyjazd w terminie: do 10 listopada 2019 - drugi wyjazd w terminie: do 20 listopada 2019 r. - trzeci wyjazd w terminie: do 30 listopada 2019 r. 4) Realizacja - w odległości nie większej niż 300 km od siedziby zamawiającego. 5) Wymiar godzinowy pobytu - 2 godziny zegarowe na grupę. 6) Zamawiający zastrzega sobie, iż liczba uczestników i ich opiekunów może się zmniejszyć do 30% w każdym wyjeździe i w każdej grupie. Wykonawca nie może przez to rościć pretensji do zmian ilościowych, a przez to do końcowej wartości zamówienia. 7) Zamawiający zastrzega sobie, że Wykonawca rozliczany będzie na podstawie rzeczywistej liczby uczestników z zastrzeżeniem ppkt 6). 8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków udziału uczestników w korzystaniu z basenów rekreacyjnych. 9) Wykonawca zabezpieczy ubezpieczenie grupowym NW wszystkim uczestnikom wyjazdu, dostosowane do specyfiki zaproponowanego przez Organizatora sposobu i miejsca realizacji zamówienia. Koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 10) Termin płatności: 14 dni, od wykonanej usługi i prawidłowo wystawionej faktury
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania* 1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie niezbędnej wiedzy, zaplecza technicznego 2.) Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego w ofercie oświadczenia.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%
1) Oferty prosimy składać do dnia 25. 10. 2019r do godziny 12:00,
2) Pod adresem:
Warsztat Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku Ul. Słowackiego 13 27-500 Opatów e-mail: poczta@wtzopatow.pl Telefon /fax: (15) 868 41 40 Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
3) Dopuszcza się składanie ofert pocztą e-mail (skan oferty).
. W załączeniu: - Formularz cenowy;
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego ogłoszenia i jego warunków oraz do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert w sytuacji gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Jarosław Basak …………………………………… Podpis Zamawiającego
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: § administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku reprezentowany przez Dyrektora. § z inspektorem ochrony danych w Domu Pomocy Społecznej można skontaktować się poprzez adres email: admin@zochcinek.pl, lub pod numerem telefonu: 501737471 lub w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (30 tys. euro) pn. „Organizacja i przeprowadzenie trzech wyjazdów do term - kompleksów termalnych wraz ze strefą relaksu i rozrywki, każdy wyjazddla 100 uczestników projektu plus 10 opiekunów w ramach projektu „My Samodzielni!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020. § odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; § Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; § obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; § w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; § posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; § nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Historia zmian strony - Zamówienia publiczne